dilluns, 2 de maig del 2011

Visita Rani i Jesu de l'ACT FUNDACIÓ

Els màxims representats a la Índia de la ONG COPE TRUST han visitat avui la nostra escola. Acompanyats del Sergi i de l'Eduard, han respós a les preguntes dels nens de sisè. En acabar han rebut uns dibuixos que van elaborar els nens i nenes de la classe. Però la sorpresa ha arribat quan la Rani ens va cantar una cançó típica índia i a més a més ens van oferir unes cartes adreçades als nens i nenes de 6è amb dibuixos i un clauer amb la forma d'un elefant per cada un dels nens i dels mestres.


Us informarem amb molt més detall d'aquesta visita a la nostra escola.

Moltísimes gràcies per comptar amb nosaltres en aquest projecte!

6 comentaris:

nuria ha dit...

M'ha fet molta ilució que els de ACT Fundació agin vingut al col.legi

melody ha dit...

Que bè que hagi vingut la Juni i el Jesu des de l'Índia.
Em va fer molta il·lusió quan ens van donar el elefant era molt bonic,i quan vaig veure el dibuix em vaig quedar sorpresa de com dibuixaven .

kevin ha dit...

Tots els nens han fet preguntes molt bones i me gusto multisim aquet projecte

kevin ha dit...

Tots estem contents per ajudar els nens de l'Índia

Aimie ha dit...

M'agradat molt fer les preguntes que havia preguntat i també m'agradat molt les sorpreses que ens han donat,el elefant,el postal i els dibuixos,no em imaginava que els nens de la India dibuixen millor que nosaltres...

Dency ha dit...

Que emoció el Jesu i la Jani han vingut a la nostra escola, em va agradar molt la seva vicita.