dilluns, 27 de setembre del 2010

TeXt FoRa de ConTeXt:






5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquella tarda va ser una passada , perquè jo quan vaig sempre a llansa , vaig am el meu oncle a nedar i sempre veiem una cosa com pops , calamars , meduses pero en les platjes de girona no hi han tantes meduses perquè l'aigua està congelada! Jo vaig veure nomès 3 meduse de les petites que un home que vigila la platja em va dir : - A la platja de el port quan hi han meduses de les petitones hi han d'una especie que las pots tocar i jugar amb elles perque no tens que tenir por no piquen ni fan mal.


Aqust estiu m'ho he passat molt bé
gracies Bento per pujar aquestes fotos


EL MEU BLOG : www.juanluispolvori-6e.blogspot.com/ siusplau mireu he pujat un munt de coses us agradara!

nuria i aimie ha dit...

Que xuli elpu lpo peró es un poco peque

Anònim ha dit...

M'agrada molt la foto del canó de el castell de( montjuïc )i també la de la cadira i la meva . Totes són , molt boniques!

Anònim ha dit...

Hola , aquestes fotos estàn molt ben fetas !
M'agrda molt la de el carró , tambè la de la cadira i la meva.
tots em fet un bon treball!

aimie ha dit...

Que bonic el pulpo......
voleu mirar el meu el blog?

És:
www.aimiesblog.blogspot.com
mireu això,,,gracies!!!!!