dilluns, 27 de setembre del 2010

El Pirotècnic de La Mercè.





Ahir a la nit vaig anar a veure el Pirotècnic de la Mercè amb els meus amics i familiars. El Pirotècnic és un espectacle de música i focs artificials que marca la fi de les festes de Barcelona.
Primer llencen tres coets que fan molt de soroll i que anuncien que l’espectacle va a començar. I de cop, la Font Màgica de Montjuïc es torna de molts colors al ritme de la música.
És un acte que on s’ajunten moltísismes persones. I el moment més emocionant és quan anuncien que tothom engegui les bengales. És molt emocionant i meravellós.

Si mai no heu vist aquest espectacle us el recomano a tots. És per grans i petits i tindreu un record de les festes de la Mercè fantàstic!

Juan Luis. 6è

3 comentaris:

Anònim ha dit...

M'ho vaig passar molt bé , amb el meu amic el Toni i els meus familiars . El que mes em va agradar va ser la traca final que tots els focs artifcials no feien ninguna pausa . Ja us pasare els videos os agradaran :)

nuria ha dit...

el focs artificials estan bonics pero es beuen alguns una mica borrosos

aimie ha dit...

M'agradan molt aquestes focs artificials,,perque són molt bonics.