dissabte, 12 de febrer del 2011

Busquem Estrelles 2011


Fa uns dies ens van comunicar quin seria el tema aquest curs de la Setmana Cultural i que arribaria també l’ocasió de tornar a fer per tercera vegada l’ Escola d'Artistes.

Quan ens van dir de que faltava molt poc temps ens vam posar com boixos, però el nostre tutor ens va dir que no tindríem que fer ni reggeton ni res de aquelles coses rares que tant ens agrada fer. Ens va dir que tindríem que buscar música i inspirar-nos dels anys 70 80 i 90.

Ens vam enfadar tots molt per què primer no es podia ballar reggeton i a més a més hauríem de ballar alguna cosa que fos dels anysd 70 80 i 90.

Alguns deien: jo això no el faig per res del mòn, però es obligatori participar, llavors cadascú a la hora del pati ja estava fent els seus grups. A mi l’idea de cantar o ballar música d’aquells anys era fantàstic, perquè el que vaig triar jo era cantar una cançó de la Marisol: Ola Ola Ola !!!

Quan ja era la setmana cultural, el divendres pel matí cadascú s'anava a una classe per fer l’últim assaig. Llavors quan va arribar la tarda tots ens vam posar molt i molt nerviosos perquè actuaríem davant de: P3, P4m, P5, 1r, 2n, 5è i 6è. Set classes!!!

Van començar els de 5è fent una actuació de màgia molt divertida, després nosaltres, que van fer un ball molt bonic. Vam fer un número de 5è i un de 6è fins que em va tocar a mi.

Quan vaig començar a cantar se m’havia oblidat una estrofa sencera de la cançó! Me’n vaig quedar en blanc!! Intentava dissimular, vaig ballar, però se’m notava molt. Després de totes les actuacions que van estar força divertides, ens van dir els guanyadors.

Jo em vaig posar tant nerviosa que vaig pensar que no guanyaria del desastre que vaig fer... Primer van començar per la quarta posició
El Niki, el Boris i el José David van guanyar un pallasset petitó, però estava molt bé. Després en tercera posició la Yessica i el Gerard, de cinquè amb el seu número de màgia van guanyar un ou petit. De segona posició el Juan Luis, el Yeray i l’Alexis i de primeríssima posició: la senyoretaaa... Núria! Amb el desastre que va fer que no s'havia ni caminar amb els talons... quina alegria.

En veritat tots es mereixien un premi, enhorabona pels que van guanyat i també per els que no, heu estat genials.

Núri El Khalifi. 6è.

1 comentari:

nuria ha dit...

m'agradat molt que ages guanyat m'hen vaig possar molt nerviosa fins que samavia oblidat una estrofa i mira que l he ensallat molt els altres grups an estat també genil felicitats per els que an guanyat i tambe els que no!