dilluns, 14 de juny del 2010

Trobada Agenda 21


Les dues representats de C.S. de l'Escola van anar divendres 11 de juny a una trobada de l'Agenda 21 amb d'altres escoles i instituts de Barcelona, aquests és el seu relat:
Vam anar caminant des del col·legi fins a la parada de l'autobús "72". Després vam arribar al "Corte Ingles" i vam esmorzar pel camí, fins que vam arribar a un Centre Comercial, L'Illa, on es celebrava la trobada de l'Agenda 21. Quan vam arribar hi havia molts jocs per a jugar.
Després de jugar, vam anar a l'Auditori i ens vam posar un vídeo sobre el que feien les altres escoles.
Això va ser des de les 10:00 fins a les 12:30. Després, quan vam sortir iestava plovent, com va dir la Nati, quan vam arribar a la tenda dels gelats la Nati ens va comprar un gelat. Un a cadascú de nosaltres !!!
Després em vaig tacar la samarreta amb el gelat, i després l'Alba va tacar el paraigües de la Teresa i li vaig pedir un tovalló a la Nati, per netejar-lo.
Quan vam pujar a l'autobús, l 'Alba em va dir: "Sara toca això" i jo vaig tocar , i era silicona, els dits se'n van enganxar.
Quan vam sortir de l'autobús un home ens va dir: "menys rialles i més tristesa". El Toni, de 3r, li va dir: "a mi m'agraden les rialles" . Vam arribar al col·legi i així es va acabar la nostra excursió. Ens ho vam passar molt bé.
Sara Covacho 6è i Alba Pérez 5è